Maku-lehti on suosittu ruoka-aiheinen aikakauslehti, joka tarjoaa inspiroivia reseptejä ja käytännön vinkkejä kaikille kotikokeille. Verkkosivuston laajasta valikoimasta löydät maistuvia ruokaohjeita arkeen ja juhlaan sekä oppaita, jotka tekevät ruoanlaitosta entistä hauskempaa ja helpompaa. Maku-lehti korostaa tuoreita raaka-aineita ja sesongin parhaita makuja, joten voit luottaa löytäväsi aina ajankohtaisia ideoita keittiöösi. Tutustu Makun inspiroivaan sisältöön ja tee ruoanlaitosta jokapäiväinen nautinto!
Tietoa sisällöstä
Käymme artikkelissa läpi, miten yleishyödyllisten yhteisöjen (yhdistykset, urheiluseurat yms.) tulojen veronalaisuutta arvioidaan sekä miten Varainhankkija.fi-palvelun palkkiot huomioidaan yhteisöjen verotuksessa.
Artikkelissamme esitetään verottajan ohjeistukseen sisältyvä Tukisopimus-kohta, jonka alle katsomme Varainhankkija.fi-palvelun kuuluvan. Näin ollen palvelusta saadut palkkiot ovat pääsääntöisesti ryhmille verovapaata tuloa.
Hyvinkään Palloseura (HyPS) ansaitsi omalla Varainhankkija-verkkokaupallaan 2 kuukaudessa yli 1000€.
Artikkelissamme käymme läpi, miten myynti eteni 2 kuukauden aikana ja millaisia konkreettisia asioita HyPS teki onnistuneen myynnin aikana.
Lue miten HyPS onnistui myynnissä ja ota parhaat palat omaan myyntiinne 👉
Nyt kaikki varainhankintaa tekevät urheiluseuramme, joukkueet koululuokat ja yhdistykset saavat palkkiot pankkitililleen joka kuukausi.
Artikkelissamme käymme läpi, miten kuukausittaiset tilitykset toimivat, sekä miten te hyödytte tilityksistä ja maksuttomasta Varainhankkija-verkkokaupastanne.
Lue miten kuukausittaiset, automaattiset tilitykset helpottavat teidän toimintaanne 👉
Käymme myyntivinkeissä läpi, mitä kaikkea ryhmän tulee huomioida myynnissä, jotta siitä tulee mahdollisimman onnistunut.
Varainhankintamyynnin tärkein asia on muodostaa ryhmän tavoitteet ja ydinviesti. Kuinka paljon haluamme saada tuottoa kuukaudessa? Minkälaisesta ryhmästä on kyse ja miksi teemme varainhankintaa? Miten voit tukea meitä?
Myyntivinkeissä käymme läpi lisäksi myynnin kohderyhmiä, myyntikanavia sekä miten viestit ryhmän jäsenille verkkokaupasta.